| Przewód wspomagania | |
Wysłany: Czw 23:06, 03 Lip 2008 |
|
|
Radziu |
Klubowicz LKP |
|
|
Dołączył: 26 Maj 2008 |
Posty: 100 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: KALISZ Płeć: |
|
|
|
|
|
|
|
|
No i stało się, pierwsza poważniejsza awaria maleństwa Otóż walnął mi wąż co idzie od pompy wspomagania do przekładni kierowniczej, najgorsze jest to że nie idzie dostać zamiennika a w serwisie sobie wołają 510zł!!! oszaleli i jeszcze trzeba by czekać 14 dni roboczych bo w polsce nie idzie dostać tego przewodu i trzeba sprowadzać, przynajmniej tak mi powiedział pan w serwisie. No i w związku z tym miał bym do Was prośbe, może ktoś wie o jakimś luposzczaku na części z silniczkiem 1.7SDI, sprawa jest rozwojowa bo pisałem maila do firmy ContiTech do Hannoveru, podobno robią takie rzeczy, pisałem też do innych polskich firm, więc zobaczymy. Ale jak coś będziecie wiedzieli to dawajcie znać. Z góry dzięki, pozdrVWki
--------------------------------------------------------------------------------------
mała rada dla innych użytkowników:
zakówka na przewodzie wspomagania (przynajmniej u mnie) była jeszcze dodadkowo powleczona warstwą gumową (nie wiem czemu miało to służyć), niestety dostawała się tam woda, wilgoć ipt. i ta zakówka poprostu przerdzewiała po 9 latach (bo tyle liczy lupiak) i w tym miejscu przewód strzelił
moja rada jest taka aby ściąć tą osłonke gumową, wtedy wilgoć nie będzie się w tym miejscu zbierać, dodam że w innych miejscach gdzie przewód jest zakuty a nie ma osłonki, połączenia są nie naruszone przez rdze
to tyle ode mnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Radziu dnia Pon 23:11, 07 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 23:26, 03 Lip 2008 |
|
|
bati |
Klubowicz LKP |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2008 |
Posty: 233 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Uniejów Płeć: |
|
|
|
|
|
|
|
|
a od innego auta z koncernu VW nie będzie pasował ten wąż ??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:33, 03 Lip 2008 |
|
|
Radziu |
Klubowicz LKP |
|
|
Dołączył: 26 Maj 2008 |
Posty: 100 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: KALISZ Płeć: |
|
|
|
|
|
|
|
|
właśnie na allegro patrzyłem od innych to całkiem inaczej wyglądają |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 8:38, 04 Lip 2008 |
|
|
jarjar82 |
Klubowicz LKP |
|
|
Dołączył: 28 Cze 2008 |
Posty: 259 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bielsko-Biała Płeć: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Radek ...a mozesz pow czy były jakies objawy nim przewód trzasnął??? czy po prostu ciach i koniec....a może cos zblokowało koło kiedy ty skręcałes??? czasem tak jest jak sie nawraca blisko wysokiego krawężnika..... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:13, 04 Lip 2008 |
|
|
Radziu |
Klubowicz LKP |
|
|
Dołączył: 26 Maj 2008 |
Posty: 100 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: KALISZ Płeć: |
|
|
|
|
|
|
|
|
jarjar82 poprostu trach i koniec, nie było żadnych objawów, nawracałem na skrzyżowaniu nie daleko domu i na max skręconych kołach usłyszałem małe brzdęknięcie, coś jakby sprężyna przeskoczyła, jak się okazało przewód w miejscu gdzie przechodzi z elastycznego w sztywny, czyli na połączeniu pękł na dwie części. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:59, 04 Lip 2008 |
|
|
jarjar82 |
Klubowicz LKP |
|
|
Dołączył: 28 Cze 2008 |
Posty: 259 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bielsko-Biała Płeć: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Radek a ten przewod ( pytam bo nie miałem okazji go ogladać) nie ma zapasu np jakiegos zawijasa ze jak go skrócisz i założysz opaskę (zacisk) to styknie??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:49, 04 Lip 2008 |
|
|
bati |
Klubowicz LKP |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2008 |
Posty: 233 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Uniejów Płeć: |
|
|
|
|
|
|
|
|
No właśnie nie da się go jakoś "dosztukować" ??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:51, 04 Lip 2008 |
|
|
Janek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Kwi 2008 |
Posty: 763 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chełmno/Toruń Płeć: |
|
|
|
|
|
|
|
|
no tak bo 510 zł plus ewentualna "robocizna" to kupa kasy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:26, 04 Lip 2008 |
|
|
Radziu |
Klubowicz LKP |
|
|
Dołączył: 26 Maj 2008 |
Posty: 100 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: KALISZ Płeć: |
|
|
|
|
|
|
|
|
jarjar82 zapas może jest, trzeba by go inaczej troszke puścić, tylko on strzelił na połączeniu gdzie guma przechodzi w metal, to jest stałe połączenie, nie żadne skrętki. Od biedy jak nic nie uda mi się dostać to będe myślał nad sztukowaniem, tylko wolał bym tego nie robić bo pompa daje ciśnienie coś koło 72 barów i nie wiem jak by przy takim ciśnieniu opaski trzymały
Janek robocizny nie licze bo bym to sobie sam zrobił , praktycznie zawsze sobie sam wszystko przy autkach robiłem, aż tak się nie znam ale zawsze dawałęm rade. Ale 510zł w życiu nie dam za wężyk |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 0:08, 08 Lip 2008 |
|
|
polityk |
Początkujący |
|
|
Dołączył: 14 Maj 2008 |
Posty: 44 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Proponuję kontakt do warszawskiego serwisu VW zasada na ul. Grochowskiej. Mi miskę olejową z niemiec sprowadzili w 1 dzień do tego dali upust i jeszcze policzyli po niższym kursie EUR.
Myślę że są konkretni.
poszukaj tel w necie i skontaktuj sie z nimi
pozdrawiam
polityk |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum Archiwum LKP Strona Główna » Archiwum / Inne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|